Informator

Uzyskanie informacji o wypadkach i kolizjach drogowych

W korespondencji dotyczącej zdarzeń drogowych kierowanej do Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Łodzi (w tym także za pośrednictwem poczty elektronicznej), należy wskazać:

  • imię i nazwisko,

  • dokładny adres zamieszkania oraz adres do korespondencji (miejscowość, kod pocztowy, ulicę, numer domu, numer mieszkania),

  • dokładny opis sprawy.

Podstawy prawne:

ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postepowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 roku numer 23)

rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5 z 2002 r. poz. 46)

 

e-mail: wrd.kmp@lodz.ld.policja.gov.pl

Zgłaszanie wypadków i kolizji oraz zauważonych wykroczeń:

Numer alarmowy 112

Powrót na górę strony